سلسبیل

عَیْنًا فِیهَا تُسَمَّى سَلْسَبِیلا

سلسبیل

عَیْنًا فِیهَا تُسَمَّى سَلْسَبِیلا

سلسبیل

سلسبیل در اصل چشمه ایست در بهشت که ان شاالله همه از آن خواهیم نوشید.اما اینجا مکانی است برای مرور یک آیه از قرآن با هم. هدف این است که باور کنیم این کتاب برای ما نازل شده و ما حق داریم در آن تدبر کنیم وآن را بفهمیم. قرآن مهجور است. از قرآن نترسیم وبا آن مانوس شویم.

ای رُخت چون خلد و لعلت سلسبیل
سلسبیلت کرده جان و دل سبیل
سبز پوشان خطت بر گرد لب
همچو مورانند گرد سلسبیل

آخرین مطالب

  • ۱۰ آبان ۹۶ ، ۱۹:۲۹ 72ملت

شیخ شهید

دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۰۱ ب.ظ

وَمَن قُتِلَ مَظْلُومًا فَقَدْ جَعَلْنَا لِوَلِیِّهِ سُلْطَانًا(اسرا 33)



خیلی سعی کردم چیزی بنویسم تا کمی از هزاران حرف تلمبار شده روی دلم را خالی کنم ولی نشد

از کجا باید شروع می کردم؟ خباثت آل سعود یا مظلومیت همیشگی شیعه که این روزها وقتی با 

اقتدارش همراه می شود دردناک تر نمود می کند.

باید از خلخال کشیدن از پای زن یهودی و غیرت مرد مسلمان و دق کردن و مردن می نوشتم یا

از شهید شدن مظلومانه رهبری شیعه در ام القری اسلام و مسولینی که دارند پیکرش را وارسی 

می کنند تا ببینند چشم هایش آبی بود یانه. چون در ادبیات دیپلماسیشان خوانده اند چشم هرچه 

آبی تر باشد خون سرخ تر است و موضع گیری شدید تر.

بی خیال همه این نوشته ها یی که نوشتم و نانوشته هایی که روی دلم ماند.

دلم خوش است که شیخ شهید ولی دارد و او انتقام خونش را خواهد گرفت.

و ان شا الله ولی اش سلطنطشان را می گیرد




شیخ نمر عزیز ما را ببخش به خاطر همه ی ضعف هایمان. ما را ببخش که تو جنگیدی و ما آرمیدیم

تو شهید شدی و ما داریم شقی می شویم از بس خون به نا حق ریخته شده دیده ایم و سکوت 

کرده ایم. ما را ببخش که فقط در نوشتن پیام تسلیت استادیم. ما را ببخش که یاران خوبی نبودیم

حالا که بخشیدی شفاعتمان کن


ادامه مطلب را تازه اضافه کردم نوشته خوبی بود ببینید


دلم نیومد اینو نذارم

۸۰۰۰هزار مسلمان کشته شدن روابط دیپلماتیک ایران و عربستان قطع نشد!

به دو نوجوان ایرانی تجاوز شد و زندگی و آینده این دو نوجوان تباه شد روابط دیپلماتیک ایران و عربستان قطع نشد!

سفارت ایران رو ترکوندن 23 نفر کشته شدن روابط با وهابی های آل سعود قطع نشد !

سفیر ایران توی عربستان مشکوک کشته شد روابط دیپلماتیک ایران و عربستان قطع نشد!

شیعیان عربستان گردن زده شدن کشته شدن روابط دیپلماتیک ایران و عربستان قطع نشد!

بحرین با خاک یکسان شد روابط دیپلماتیک ایران و عربستان قطع نشد!

نیجریه با مدیریت عربستان کربلا شد روابط دیپلماتیک ایران و عربستان قطع نشد!

عربستان داعش رو ساخت و تکفیری ها رو به سوریه ، عراق و حتی مناطق مرزی ایران اعزام کرد روابط دیپلماتیک ایران و عربستان قطع نشد!

عبد المالک ریگی با پول عربستان به ایران بارها حمله کرد و بسیاری جوان رو شهید کرد روابط دیپلماتیک ایران و عربستان قطع نشد!

یمن و شیعیانشان مظلومانه به شهادت رسیدند روابط دیپلماتیک ایران و عربستان قطع نشد!

هواپیمای ایرانی با جنگنده های عربستان به سقوط تهدید شد و باند فرودگاه یمن برای عدم کمک ایران بمباران شد روابط دیپلماتیک ایران و عربستان قطع نشد!

من نمی دونم آخه توی یک دولت چقدر اعتبار میتونه به پاسپورت های ایرانی بازگرده !!!

آه کاش کمی از دادهایتان را سر دشمن میکشیدید آقای تدبیر و آقای بنفش !نمیدانم کی میخواهند بفهمند که اشدا بینهم و رحما علی الکفار غلطه !!!


نظرات  (۱۶)

ان شاالله روح بلند ایشان شاد باشد و از بازگشت کنندگان رجعت باشند.


یاعلی
پاسخ:
ان شاالله

علی یارتان
شیخ نمر، شهید میثاق بود که خوب عهدش را با خدا به پایان برد...

شهید شیخ نمر را ماهها شکنجه دادند. شاید تا پشیمان شود و از پادشاه بد طینت عربستان طلب عفو و ترحم کند. اما، بحمدالله حسرت یک آه را هم بر دل سعودی های بدسگال باقی گذاشت. این است آیین تشیع و عزت حسینی.

روحش با ائمه طاهرین محشور بار.
پاسخ:
من چه کردم

هردم آه

روحش قرین رحمت حق باد
سلام بصیر
خدا قوت
تسلیت ما را هم پذیرا باشید
--------------------------------
لطفا سطر چهار م را اصلاح نمایید: خلخال(پا بند تزیینی) کشیدن

در پناه حق
یا علی
پاسخ:
سلام ورحمت الله

چه چیزی را اصلاح کنم؟
شیخ شهید ما را ببخش...

سلام
احسنت
پاسخ:
سلام ورحمت الله
ممنون
۱۴ دی ۹۴ ، ۱۴:۵۸ پرواز سپید
ای لجم در میاد میان میگن شهدا شرمنده ایم.. شهدا ببخشید و فلان و بیسار و بهمان!!
خب الان هستی چی کار داری میکنی؟
خودش نیست راهش که هست؟
چه قدر توی مسیری؟!!!
کسی رو محاکمه نمیکنم ها در مورد شخص خاصی حف نمیزم! کلی عرض میکنم!!
این احساس افسوس ها و این ابراز ندامت ها و این احساساتی شدن ها فایده ای نداره! اون چیزی نیست که باید باشه! باید خودمونو بسنجیم که چه قدر در مسیریم!!
واقعا چه قدر در مسیر جهادیم؟؟؟؟
مطلبتون رو توی وباگم با اجازه لینک میکنم.
پاسخ:
همیشه همینه این راحت ترین کار برای راحت طلب هاست
یا محکوم می کنیم
یا افسوس میخوریم
اخر کار هم شرمنده می شویم


مسیر جهاد لوازم بسیاری را می طلبد و فقط در خود شخص خلاصه نمی شود(هرچند که این از دهان ما بزرگ است) آمادگی خانواده هم مهم است(که این طول و تفسیرش زیاد است)

ممنون
سلام
خدا قوت
مطلب شما با لینک زیر منتشر شد:
http://webyan.ir/index.php?module=news&news_id=2594&admin_preview
با آرزوی توفیق روز افزون
یا علی
ای بابا
میخواستم براتون بنویسم دلتون آروم روابط مون باهاشون قطع شد که ادامه ی مطلب دستمو خالی کرد.
کاش این قطع رابطه از سمت ما بود.
پاسخ:
آخه اگه از طرف ما بود دیپلماسیمون بهم می خورد
عزت پاسپورتمون ازبین می رفت و...


یعنی غیرتشون از این وهابی ها و اذنابشون هم کمتره
آخه آدم به کی بگه

آقای روحانی بسه دیگه تشکر دونمون خشکید
۱۵ دی ۹۴ ، ۱۳:۱۴ ریش قرمز (میلاد)
... [گل]
پاسخ:
:-!
۱۵ دی ۹۴ ، ۱۳:۴۲ قلم بانو
سلام
بنده که هر وقت از جلوی تلویزیون رد می شود و صورت یکی از این آقایون را در کادر می بینم، فقط رد می شوم و می گویم: خاک تو سرتون...
دیگه حوصله گوش دادن به اراجیفشون رو هم ندارم...
پاسخ:
سلام و رحمت الله
باز شما خوب خودتون رو کنترل میکنید
من از ترس بی ادب شدن پسرم اخبار گوش نمیدم!!!
مطمئن بودم که چوب نقد ساقی هم یک روز بر سر دولت تدبیر فرود میاد.!!!
پاسخ:
این دولت نا امید کننده تزویر است 
۱۷ دی ۹۴ ، ۱۳:۵۶ فاطمه حمزه لوی
چقدر بد که با وجود این همه جنایت، در نهایت به جای اینکه ما قطع کننده ی روابط باشیم اونها مدعی شدند! و چقدر خوب که بالاخره این روابط قطع شد. اگرچه با شیوه ای غلط
پاسخ:
وچه بدتر که عده ای نمیفهمند
۱۹ دی ۹۴ ، ۲۱:۵۰ سیدِ علوی
شهادتت مبارک شیخ...

اللهم ارزقنا شهاده فی سبیلک
پاسخ:
آمین
میگفتن احمدی نژاد عزت ایرانی رو خدشه دار کرد!
والا من الان بیشتر دلم خط خطیه!

چی بگیم عاخه!
رگ با دشمنان مدارا ی جناب روحانی خیلی خوب کار میکنه!
پاسخ:
من شک دارم ایشون رگ داشته باشه اصلا
۲۰ دی ۹۴ ، ۱۸:۴۷ مــ. مشرقی
حالا فعلا چسبیدن بهشون دیگه، ببینیم چی پیش میاد :|
(خودم ازین دیالوگ بدم میادا)
پاسخ:
والا چی بگم...
ولی اش و ولی مان سلطنتشان را دارد میگیرد
پاسخ:
ان شاالله
اشدا بینهم و رحما علی الکفار غلطه !!!

______________________________

دقیقا یاد لبخندهای ظریف برای اونوری ها و اخم کردنش برای خودمون میفتم ...!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی